  • Data: 2016-07-04 14:54:23
    Temat: Re: Rozwieść się czy nie - co radzicie?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On 2016-07-04, Tomasz Kaczanowski<kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Wybrał.

    > No ale czyja to wina? Za tumiwisizm się płaci.

    To nie jest tumiwisizm. Zauważ, system wyborczy coraz bardziej
    przypomina ten z PRL-u - w sumie tam fałszowano frekwencje, bądź
    zmuszano ludzi do chodzenia na wybory, żeby nie było takiego
    tumiwisizmu. Co to za wybory, jeśli wybrać można tylko z pośród tych co
    wskazała kasta polityków, wybierając z pośród siebie i tych co wydają
    się, że będą posłuszni? To nie jest tumiwisizm, co najwyżej kiepski
    sposób sprzeciwu - szkoda, że pozostali nie przyjdą i z premedytacja nie
    oddadzą głosu nieważnego.

    > No i? "Nie podoba mi się pracodawca, to będę okradał kolegów.", tylko
    > na większą skalę.

    Nie tu jest nie podoba mi się okupant, będę starał się sabotować jego
    działania wymierzone we mnie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl