  • Data: 2009-02-05 17:07:50
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy o pracę za porozumieniem stron.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gmf5sb$i8u$1@news.onet.pl Czeresniak <m...@o...pl>
    pisze:

    > Przeczytałem i na podstawie tego i Art. 10. wywnioskowałem, że mi się
    > należy odprawa.
    > Warunki są spełnione Art. 1. tzn. wypowiedzenie z przyczyn niedotyczących
    > pracownika i na mocy porozumienia stron. Art. 10. bo wyłaczny powód to
    > przyczyna niedotycząca pracownika, czyli według mnie brak powodu w
    > porozumieniu i deklaracja ustna dyrektora potwierdzająca mnie w tym
    > przekonaniu oraz mniejsza liczba zwolnionych niż w Art.1.
    No właśnie nie. Ty nie masz w dokumencie porozumienia podanej żadnej
    przyczyny niedotyczącej pracownika, po prostu zwyczajnie się porozumiałeś.
    Upraszczając - twoja zgoda stanowi 50% przyczyny i te 50% leży po twojej
    stronie.
    Gdyby twoje podejście było zasadne, to pracodawca zatrudniający co najmniej
    20 pracowników odprawę musiałby płacić praktycznie zawsze.
    A z deklaracją ustną to wiesz co możesz zrobić, nie... ?

    --
    Jotte