  • Data: 2009-02-06 19:31:20
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy o pracę za porozumieniem stron.
    Od: "Czeresniak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale w 10.-ce jest określone że muszą być to przyczyny leżące
    > wyłącznie po stronie pracodawcy. I weź teraz udowodnij, że były takie
    > przyczyny przy porozumieniu stron "bez przyczyn".

    Cóż mogę napisać Art. 10. Ust. 1. mówi ewidentnie o "przyczynach
    niedotyczących pracowników" a nie o "przyczynach dotyczących pracodawcy". A
    brak przyczyn według zasady domniemania niewinności świadczy o braku
    przyczyn dotyczących pracownika i pracodawcy więc tym samym jest przyczyną
    niedotyczącą pracownika. Według mnie to coś na wzór monety czyli orzeł,
    reszka i krawędź i w tym przypadku pracownik ma przypisaną dodatkowo do tego
    co wybierze krawędź.

    Pozdrawiam
    Marek