  • Data: 2005-07-27 05:26:31
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna.. dziwne pytania
    Od: "Anna Kwiecinska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "robust" <e...@h...com> napisal w wiadomosci
    news:gPAFe.7$_u5.5@trndny03...
    > jacek_m wrote:
    Natomiast
    > ciaze to niby kontyucyjnie sie chroni.

    Ciaze. Plany zajscia w ciaze nie sa konstytucyjnie chronione ;).

    Ale jakis buc pracodawca uwaza ze
    > konstytucja nie obowaiazuje jego. Podrzedny prawnik powinien
    > zbankrutowac takiego pracodawce. I slusznie.

    Postaw sie w sytuacji pracodawcy. Mój znajomy przyjal do malego, prywatnego
    sklepu dziewczyne. Po 3 miesiacach chcial ja zwolnic, bo niegrzecznie
    odnosila sie do klientów. A ta mu ryms zaswiadczenie o ciazy i wio na
    zwolnienie lekarskie. 11 miesiecy musial babe utrzymywac / 8 mies. ciaza +
    zasilek macierzynski /.
    Anna