  • Data: 2005-07-27 08:21:27
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna.. dziwne pytania
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:dc76f9$8l5$1@nemesis.news.tpi.pl,
    Anna Kwiecinska <l...@w...pl> napisał/a:

    > Postaw sie w sytuacji pracodawcy. Mój znajomy przyjal do malego,
    > prywatnego sklepu dziewczyne. Po 3 miesiacach chcial ja zwolnic, bo
    > niegrzecznie odnosila sie do klientów. A ta mu ryms zaswiadczenie o
    > ciazy i wio na zwolnienie lekarskie. 11 miesiecy musial babe
    > utrzymywac / 8 mies. ciaza + zasilek macierzynski /.

    Zaraz, zaraz, pracodawca płaci tylko za pierwszy miesiąc z haczykiem
    zwolnienia, potem ZUS. Oczywiście Twój znajomy zatrudnił ją na pełną
    ozusowana stawkę i nic nie dawał pod stołem?

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Ludzie nie są gorsi niż dawniej,
    tylko sprawozdawczość na temat jego poczynań jest obecnie dokładniejsza.