eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozliczanie platnosci on-line / sms za dostep do strony www › Re: Rozliczanie platnosci on-line / sms za dostep do strony www
  • Data: 2011-08-29 10:45:24
    Temat: Re: Rozliczanie platnosci on-line / sms za dostep do strony www
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:4e5b38a5$1@news.home.net.pl...

    > życzy. W ostateczności można zrobić to jako eFakturę. "Problem"
    > w tym, że usługa jest kierowana do osób prywatnych.

    Ludzie, co Wy z tymi fakturami? To jakis nowy fetysz?
    O "sprzedazy nieudokumentowanej fakturami/rachunkami" slyszeli?

    > Z tego co widzę, to od 40 000 zł rocznie jest obowiązek posiadania
    > kasy fiskalnej. Czyli jeżeli ktoś o 2 w nocy zapłaci 12,30zł to ja to
    > muszę nabić teoretycznie w tej samej chwili na kasę? Mógłbym zrobić po
    > prostu eFakturę, ale z tego co czytam, wystawienie Faktury VAT dla
    > osoby bez NIPu nie zwalnia z wystawienia paragonu (to prawda?).

    Oczywiscie, ze prawda. IMHO spokojnie wystarczy nabic po fakcie (np. po
    przebudzeniu sie rano).

    > Pytanie jednak czy jest to konieczne. Prawdę mówiąc wolałbym tego
    > uniknąć i zrobić eFakturę dla każdego - oszczędność czasu, miejsca,
    > pracy i papieru.

    Jesli "wpadniesz" w kase, to konieczne jest wystawienie papierowego
    paragonu. Poki co e-paragonu jeszcze nei wymyslili (a teoretycznie by sie
    pewnie dalo generowac elektroniczne paragony zapisywane w pamieci fiskalnej)

    Pozdrawiam
    SDD