eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozliczanie platnosci on-line / sms za dostep do strony www › Re: Rozliczanie platnosci on-line / sms za dostep do strony www
  • Data: 2011-09-01 20:02:59
    Temat: Re: Rozliczanie platnosci on-line / sms za dostep do strony www
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 30 Aug 2011, Pendrive wrote:

    > no i przeczysz debilnej interpretacji prawa ktore mowi ze mam paragon wydac
    > w sensie wsadzic klientowi do reki

    A gdzie widziałeś taką interpretację?
    Poważnie pytam.
    Ale poproszę o "twardy" przykład, jakoś udokumentowany.
    I nie, nie interesują mnie przypadki, kiedy zastraszony przez kontrolera
    sprzedawca dobrowolnie zapłacił mandat na którym nie wiadomo co było
    wpisane (np. ogólne "neruszenie zasad sprzedaży z uzyciem kasy
    rejestrującej"), bo to że czasem obywatel pozwoli wcisnąć sobie kit
    jest oczywiste :(
    Pytam bo to kolejny przypadek w którym w ostatnich tygodniach
    ktoś wyskakuje z "obowiązkiem dostarczenia paragonu" - żaden przepis
    czegoś takiego nie przewiduje.
    AFAIK rzecz jasna, było o tych skromnych 18000++ stron DU rocznie :]
    (a w krajach w których jest obowiązek "przekazania paragonu", to
    na klienta nałożono obowiązek "wzięcia sobie", a nie na sprzedawcę
    "wciskania do ręki"!)

    pzdr, Gotfryd