eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozliczanie platnosci on-line / sms za dostep do strony www › Re: Rozliczanie platnosci on-line / sms za dostep do strony www
  • Data: 2011-08-29 11:25:50
    Temat: Re: Rozliczanie platnosci on-line / sms za dostep do strony www
    Od: Rychu <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-29 12:45, SDD pisze:

    > Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ludzie, co Wy z tymi fakturami? To jakis nowy fetysz?
    > O "sprzedazy nieudokumentowanej fakturami/rachunkami" slyszeli?

    Technicznie jest to dużo prostsze i nie wymaga posiadania kasy
    fiskalnej i wszystkiego co z nią związane.

    > Oczywiscie, ze prawda. IMHO spokojnie wystarczy nabic po fakcie (np. po
    > przebudzeniu sie rano).

    Tylko, że to rozwala całe założenie, że system sobie sam działa bez
    "pomocy" człowieka. Tu niestety cały czas trzeba będzie tego pilnować,
    nie mówiąc o tym, że przy niedziałające kasie w zasadzie nie można
    dokonywać "sprzedaży".

    > Jesli "wpadniesz" w kase, to konieczne jest wystawienie papierowego
    > paragonu. Poki co e-paragonu jeszcze nei wymyslili (a teoretycznie by
    > sie pewnie dalo generowac elektroniczne paragony zapisywane w pamieci
    > fiskalnej)

    "Obawiam się", że bardzo szybko wpadnę. Dlatego szukam jakiegoś prostego
    wyjścia z tej sytuacji. Czyli jeżeli wystawiam komuś bez NIPu eFakturę,
    to i tak muszę mu wystawić paragon? Paranoja.

    Ponowię jeszcze pytanie. Czy mam obowiązek wysłać komuś fakturę/paragon?
    Czy dodatkowo sam muszę ponosić ten koszt?

    Rychu