eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozbieżność cen w dużej sieci sklepów › Re: Rozbieżność cen w dużej sieci sklepów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews
    .com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!f5g2000yqh.googlegroups.com!not-for-
    mail
    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozbieżność cen w dużej sieci sklepów
    Date: Thu, 31 Dec 2009 01:05:11 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 28
    Message-ID: <6...@f...googlegroups.com>
    References: <7...@n...onet.pl> <hhgcuc$1dc$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    NNTP-Posting-Host: 87.205.138.136
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1262250311 28919 127.0.0.1 (31 Dec 2009 09:05:11 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Dec 2009 09:05:11 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: f5g2000yqh.googlegroups.com; posting-host=87.205.138.136;
    posting-account=e6c_4QoAAAB4Y8ORTO4auvTHkHART5Hv
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.2.15
    Version/10.10,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:622050
    [ ukryj nagłówki ]

    On 31 Gru, 06:48, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
    > Kazik napisał(a):
    >
    > > Moim zdaniem - calkowicie normalna. W koncu odpada im mnostwo kosztow
    > > przy sprzedazy przez Internet, wiec moga sobie pozwolic na promocyjna
    > > cene. Tak jest prawie wszedzie.
    >
    > Ale to jest bajka bo sprzedaz przez Internet obarczona jest kosztami
    > i większym ryzykiem dla sprzedawcy. Mam na myśli sprawy związane z
    > transportem oraz uprawnieniami konsumenta przy takiej sprzedaży. W
    > efekcie czego na niższą ceną mogą pozwolić sobie tylko te e-sklepy,
    > które powyższe mają w d... i co za tym idzie jeśli jakiś problem wystąpi
    > to konsument zostanie sam z problemem bo sprzedawca ręce od tego umyje.
    >
    > Opisany tu przypadek to ewidentnie marketing a nie sprzedaz ;)
    > Specjalnie wystawiaja nizsza cene w "sklepie" internetowym aby zwabic
    > klienta do sklepu gdzie okazuje sie, ze produkt jest drozszy. No ale
    > klient zawsze moze kupic "taniej" w sklepie internetowym ;P
    >
    > j.
    > --

    No tak. Bo jak wiadomo sklep nie moze byc jednoczesnie dystrybutorem.
    A dystrybutorzy jak wiadomo nie moga negocjowac z producentem/glownym
    importerem/ cen zakupu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1