  • Data: 2013-10-22 20:04:49
    Temat: Re: Równoważne adresy
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-22 19:34, Robert Tomasik pisze:

    > Większość numeracji w Polsce było ustawiane zgodnie z Rozporządzeniem
    > Ministra Infrastruktury z dnia 28 października 2004 r. w sprawie
    > numeracji porządkowej nieruchomości. oraz poprzednich rozporządzeniach.
    > Jeśli kogoś to interesuje, to można prześledzić, czemu czasem przy
    > numerach mamy literki a kiedy indziej cyferki. Ustawa z dnia 4 marca
    > 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej uchyliła to
    > rozporządzenie i nie potrafię znaleźć aktualnie obowiazującego, ale
    > minister miał 3 lata na aktualizację, więc nie wykluczone, ze po prostu
    > sobie zapomniał :-)

> [...]
    Ty o prawie i teorii, a inni o praktyce.
    Przykład z mojej okolicy, tj z Katowic:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2290f54be0fc2852
    .html

    Strzałkami oznaczyłem pewne budynki przy ul. Witosa. Proszę zwrócić
    uwagę na numery 3, 4 i 5.
    Ani to wieś, ani nie zmieniono biegu ulicy (w tej części, bo dalej na
    południe nieco zmieniono). Po prostu urzędnicza bezmózga fantazja.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.