  • Data: 2013-09-05 00:34:02
    Temat: Re: Rowerzystka skasowana przez faceta z deską
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A to przepraszam ;)

    niemazaco ;)

    > To pozostaje zarzut "mógł z łatwością przewidzieć", niestety.

    Nie mogl. :)

    Inaczej wszystkie pojazdy powinny sie zatrzymac. Bo skoro mogą z
    łatwością przewidzieć...

    Tak jak ten, w którego wpierdolil sie smigajacy waleska...

    Kierowca terenowki nie powinien jechac, bo mogl z latwoscia przewidziec
    batmana na mesrszmicie...

    > Nie wolno umyślnie, dla nieumyślności nie znam przepisu, który
    > nakazywałby najpierw zapodać "uwaga machnę dechą" a później
    > machnąć nią ostrzegawczo ;)

    i utracic leb ;)

    > Już pisałem - wtedy rozmowa jest inna ;>

    No ja wlasnie staram sie zeby inna byla, a ty mi nie dajesz ;)

    > Gorzej, jak na monitoringu będzie widać że się czaisz :P

    Czaje sie pedzac z decha? ;) E co ty :)

    Moge jeszcze uzywac sygnalow swietlno (migajaca lampka) dzwiekowych
    (terkoczacy dzwonek).

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx