  • Data: 2007-07-10 15:25:29
    Temat: Re: Rowerzysta a prawo drogowe
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:1opjzyilramyz$.1uw4uiblqzyem.dlg@40tude.net...

    > A jak Ci ktoś chce wjechać z parkingu przed Tobą to też klniesz
    > że się wpycha?
    On wyjeżdza z parkingu a ja jadę główną dorgą i on mi się wpycha?
    > Albo jedzie prawym pasem do skrętu, a potem zmienia
    > zdanie i wjeżdża przed Ciebie na pas do jazdy prosto?
    A czy w którymkolwiek moim poście napisałem, że ja albo rowerzysta zmieniamy
    pas ruchu?

    > Ty po prostu masz problemy ze swoim ego, a nie z rowerzystami.
    Dziękuję bardzo za szczegółową analizę mojej osobowości. Tyle, że zupełnie
    nie mam pojęcia skąd wyciągnąłeś takie wnioski. Możesz opisać jakim sposobem
    do tego doszedłeś?

    --
    PawełJ