  • Data: 2007-07-10 19:44:34
    Temat: Re: Rowerzysta a prawo drogowe
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo sie czepiasz rowerzystów tylko dlatego że korzystają z zalet roweru
    > omijając z prawej strony i dlatego że jakiś Cię kiedyś porysował (choć
    > mógł
    Ciekawe czy byś się nie czepiał.
    > porysować z każdej strony). Czepiać sie możesz tylko tego że nie jadą
    > droga dla rowerów lub poboczem - bo tu akurat mają taki obowiązek.
    Bo sie czepiam rowerzystów którzy za wszelką cenę muszą się przepchać prawą
    stroną i nie ma znaczenia czy ma zostawione metr czy 20 centymetrów. Choćby
    miał zejść z roweru i go przepchać to to zrobi tylko po to, żeby i tak za
    kilka metrów stanąć na światłach czy przejeździe. A kiedy już może jechać to
    się tak ustawi, żeby broń boże nie dało się go wyprzedzić. I jakoś jego
    wtedy nie obchodzi, że jakiś przepis nakazuje mu jechać możliwie blisko
    prawej. Ważne że on wykorzystał zalety roweru i jest pierwszy. A ci w
    samochodach g....o go wtedy obchodzą. Jeżeli nie widziałeś nigdy takiego
    rowerzysty to tylko pogratulować szczęścia.

    I to by było na tyle w tym temacie z mojej strony.

    PawełJ