  • Data: 2017-05-10 08:49:31
    Temat: Re: Rondo w lewo
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Tobie, wjeżdżającemu z wjazdu, w który skręcający w lewo nie zjeżdża -
    > wiesz, że musi poczekać z wjazdem.

    Poważnie?
    A niby w czym ma mi to pomóc, przecież jeśli tym lewym migać nie będzie i prawym
    migać nie będzie, to będzie znaczyło że jedzie dalej, więc lewy jest niepotrzebny, bo
    brak migacza oznacza jego dalsze poruszanie się po obwiedni. Amen.

    > Tobie, jadącemu lewym pasem i chcącym zjechać w prawo - wiesz, że że
    > musisz ustąpić pierwszeństwa temu z prawej jadącemu dalej po obwodzie ronda.

    Po pierwsze jak jedzie auto równolegle z Tobą, to dość ciężko dostrzec lewy migacz,
    który jest poniżej dolnej krawędzi pola widzenia, o ile nie ma ich na lusterkach, po
    drugie, bardziej to dla mnie oznaczałoby że chce wjechać na mój pas.
    Ostatnia sprawa, że jeśli tak bardzo chcesz przyrównywać "klasyczne/okrągłe" rondo do
    zwykłego skrzyżowania, to ten debil powinien jechać wewnętrznym pasem, bo jak
    nakazuje PoRD w lewo skręcamy z lewego pasa, a nie z prawego.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń