  • Data: 2017-05-10 08:53:37
    Temat: Re: Rondo w lewo
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-10 o 08:49, szerszen pisze:

    > Poważnie?
    > A niby w czym ma mi to pomóc, przecież jeśli tym lewym migać nie będzie i prawym
    migać nie będzie, to będzie znaczyło że jedzie dalej,

    Jeśli nie miga w ogóle, to może zapomniał. Niewiadomo - trzeba uważać.
    Jeśli miga lewym - daje wyraźny znak, że będzie jechał dalej.

    > Po pierwsze jak jedzie auto równolegle z Tobą, to dość ciężko dostrzec lewy migacz,

    Prawy tym bardziej, ale lewy widać bardzo często. Poza tym nie dorabiaj
    wyjątków do ogólnie przydatnego zwyczaju dawania znaków na drodze.

    > który jest poniżej dolnej krawędzi pola widzenia,

    "chyba twojego".

    > o ile nie ma ich na lusterkach, po drugie, bardziej to dla mnie oznaczałoby że chce
    wjechać na mój pas.

    Ileż to zmiennych musisz wymyślić na niekorzyść, aby był na twoim. Bez
    sensu.

    > Ostatnia sprawa, że jeśli tak bardzo chcesz przyrównywać "klasyczne/okrągłe" rondo
    do zwykłego skrzyżowania, to ten debil powinien jechać wewnętrznym pasem, bo jak
    nakazuje PoRD w lewo skręcamy z lewego pasa, a nie z prawego.

    Oooo, to kolejny flejm "prawym pasem na rondzie możemy tylko zjechać"?
    Napieraj :)

    --
    Liwiusz