  • Data: 2017-05-10 09:03:46
    Temat: Re: Rondo w lewo
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Jeśli nie miga w ogóle, to może zapomniał. Niewiadomo - trzeba uważać.
    > Jeśli miga lewym - daje wyraźny znak, że będzie jechał dalej.

    A to już nie mógł zapomnieć wyłączyć lewego zmieniając pas przed rondem?
    Niczego wyraźnego nie daje, zawsze mogł zapomnieć czegoś zrobić, zawsze może
    zapomnieć włączyć prawego zjeżdżając z ronda itd. Zatem niczego wyraźnego nie daje,
    Tobie jedynie się wydaje że coś daje.

    > Prawy tym bardziej,

    Dlatego na małych rondach zwalniam o obserwuję kierowce, gdzie patrzy, przednie koła
    auta jeśli sie da itp, to wiele więcej mi daje niż to, czy i jaki migacz ma włączony.

    > "chyba twojego".

    No może ty jesteś Supermanem i widzisz przez przedmioty, ale ja nie opanowałem tej
    sztuki.

    > Oooo, to kolejny flejm "prawym pasem na rondzie możemy tylko zjechać"?
    > Napieraj :)

    Nie, to nie flejm, ale jeśli traktujemy "klasyczne/ogrągłe" rondo jak zwykłe
    skrzyżowanie i chcemy na nim tak samo sygnalizować manewry, to bierzmy to porównanie
    z całym dobrodziejstwem inwentarza, a nie tylko z czym nam wygodnie.

    Poza tym, cwaniaku, pojedź poruszanym przez Ciebie Rondem Dmowskiego do okoła
    zewnętrznym pasem :)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń