    From: "|Y|S" <X...@w...pl.ZYX>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rondo
    Date: Tue, 10 Feb 2004 11:50:37 +0100

    > nie do końca jednoznacznych przepisów. Dlatego należy je stosować, ale
    > nie zapominać o najważniejszym (nie wprowadzaniu w błąd innych
    > użytkowników drogi dla naszego wspólnego bezpieczeństwa). Dodam, że

    Zgadzam się w 110% :-)

    > jeżdźę sporo, już od 30 lat, nigdy nie miałem stłuczki ani wypadku, a
    > mój stan punktowy jest "0",

    i o czym ma to świadczyć ?

    > swoją wiedzą nt. ruchu drogowego mógłbym
    > konkurować z niejednym kierowcą zawodowym.

    ech ta skromnośc :-D
    ale to wcale nie jest jednoznaczne ze znajomością
    PoRD

    > Nie każ mi więc przed rondem włączyć lewy kierunkowskaz,
    Ale ja Ci nic nie każę!!!! Ja po prostu włączam lewy kierunkowskaz
    jak zamierzam skręcać w lewo , a co Ty robisz jest mi obojętne.
    Mieszkam daleko :P

    >'pacać' nim przez całe rondo, tylko po to, a by na ostatnim zjeździe
    skręcić w

    a tego nigdy nie twierdziłem więc daruj sobie

    CUT farmazony

    pozdrawiam
    MS

    PS Mam nadzieję że za kierownicą nie jesteś tak sfrustrowany jak na grupie
    dyskusyjnej .