eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRezygnacja z zakupu i problem z odzyskaniem pieniędzy.Re: Rezygnacja z zakupu i problem z odzyskaniem pieniędzy.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: bratsiostry <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rezygnacja z zakupu i problem z odzyskaniem pieniędzy.
    Date: Sat, 30 Oct 2010 01:05:38 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <iafk09$e8l$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <iacoeq$4fj$1@news.onet.pl>
    Reply-To: n...@i...pl
    NNTP-Posting-Host: apn-77-114-200-106.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1288393546 14613 77.114.200.106 (29 Oct 2010 23:05:46
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Oct 2010 23:05:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    In-Reply-To: <iacoeq$4fj$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:657495
    [ ukryj nagłówki ]

    Dexter pisze:
    > Witam
    > Prowadzę firmę komputerową, zakupiłem kilka akcesoriów komputerowych w
    > firmie-sklepie internetowym z mojego miasta z odbiorem osobistym, ale za
    > towar zapłaciłem przelewem. Zrezygnowałem jednak z zakupu i poprosiłem o
    > anulowanie zamówienia i zwrot wpłaconej kwoty przelewem na z powrotem na
    > moje konto. I tutaj zaczęły się schody - sprzedawca mnie zbywa, gra na
    > zwłokę, aż w końcu stwierdził, że on ma 14 dni na zwrot moich pieniędzy
    > (nie ma takiego zapisu w regulaminie sklepu) i ma mnie w głębokim
    > poważaniu. Nadmienię, że od tygodnia nie mam towaru, z którego
    > zrezygnowałem, a właściciel sklepu obraca moimi pieniędzmi.
    >
    > Czy to jest zgodne z prawem? Czy właściciel sklepu ma prawo na
    > przetrzymywanie moich pieniędzmi? Gdzie to zgłosić? Co z tym fantem zrobić?
    >
    > Będę wdzięczny za Waszą pomoc.

    Jeśli prowadzisz DG to nie obejmują cię przepisy o ochronie osób
    fizycznych. Zamówiłeś to musisz wziąć towar. Ciesz się, że chcą
    rozmawiać o zwrocie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1