  • Data: 2003-06-05 14:25:45
    Temat: Re: Rezerwa rocznik 78 ??
    Od: "Zeus" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3bf8.00001400.3edf0470@newsgate.onet.pl...
    > Witam !
    >
    > Jest sparawa w tym roku 2003 koncze studia zaoczne magisterskie. Wiem ze
    byla
    > ustawa ktora magistrantow z rocznikow 77 i 78 przesuwala automatycznie do
    > rezerwy. Jak to bedzie w moim przypadku?? Niestety konczylem technikum i
    rok
    > jestem do tylu :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Damian

    ZABIORĄ CIĘ DO WOJSKA A TAM BĘDĄ CIE BILI, WYKORZYSTYWALI SEKSUALNIE I
    KAZALI PIĆ WINO :)))))
    CO TO TEJ USTAWY TO NIE MAM POJĘCIA, NATOMIAST BYŁO JEDNO TAKIE
    ROZPORZĄDZENIE KTÓRA MAGISTRANTÓW W 2002 ROKU PRZENOSIŁA DO REZERWY CZY
    JAKOŚ TAK,
    STRACIŁA MOC 1 STYCZNIA 2003
    JA NIE WIEM JAK TO NBĘDZIE TERAZ, ALE RACZEJ NIE MA PIENIĘDZY NA POWOŁYWANIE
    DO SŁUŻBY WOJSKOWEJ, WIĘC PRAKTYKUJE SIĘ PRZENOSZENI DO REZERWY PRZEZ
    KOMENDANTA WKU