eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReseller - zadnych praw ? › Re: Reseller - zadnych praw ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neost
    rada.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Marcin Piekarski <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reseller - zadnych praw ?
    Date: Thu, 13 Mar 2008 22:48:15 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 19
    Message-ID: <frc7ho$rtc$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <frc0r7$7hm$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: sido.siec.idealan.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1205444984 28588 213.25.76.230 (13 Mar 2008
    21:49:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Mar 2008 21:49:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.12 (Windows/20080213)
    In-Reply-To: <frc0r7$7hm$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:521970
    [ ukryj nagłówki ]

    > Karton i styropiany były nietkniete więc
    > uszkodzenie w transporcie odpada. Monitor juz musiał taki byc zapakowany na
    > produkcji. Hurtownia nie przyjmie sprzetu serwis równiez - takich
    > przypadków
    > jest kilka w roku.
    >

    Próbowałeś reklamować w hurtowni ? Czy tylko twierdzisz że nie pomogą ?
    Niedawno klient zamówił u mnie urządzenie wielofunkcyjne kwota ok 800 zł
    firmy Samsung. Przyszło Zapakowane bez widocznych uszkodzeń na zewnątrz.
    Serwisant pojechał zamontować sprzęt dla klienta i po otwarciu okazało
    się ze jest pęknięta szyba pod klapą skanera (na klapie nie było
    uszkodzeń). W ten sam dzień wykonałem telefon do dystrybutora który
    podał mi kontakt do Samsunga gdzie mam zadzwonić. Procedura wyglądała
    tak że musiałem wysłać ksero dowodu zakupu + fotki opakowania w którym
    była dostarczona przesyłką oraz klapy skanera i pękniętej szyby.
    Wszystko odbyło się w trybie przedsprzedażowym . Samsung przelał kwotę z
    kopi FVAT na moje konto i kurier zabrał drukarkę. Wszystko trwało ok 14
    dni.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1