eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReseller - zadnych praw ?Re: Reseller - zadnych praw ?
  • Data: 2008-03-13 21:42:54
    Temat: Re: Reseller - zadnych praw ?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jacek pisze:

    > Dzisiaj klient kupował monitor LCD 19" i po wypisaniu gwarancji i wydaniu
    > paragonu zażyczył sobie aby jednak sprawdzic jak działa. Po otwarciu
    > kartonu
    > i wyjęciu monitora okazało się , ze ma pękniętą matrycę - tak jakby coś od
    > środka ją wypchnęło. Klientowi wydałem drugi monitor i jestem prawie 600 zł
    > do tyłu nie z mojej winy. Karton i styropiany były nietkniete więc
    > uszkodzenie w transporcie odpada. Monitor juz musiał taki byc zapakowany na
    > produkcji. Hurtownia nie przyjmie sprzetu serwis równiez - takich
    > przypadków
    > jest kilka w roku.
    > Federacja konsumentów chroni klienta ostatecznego ale nie spotkałem sie z
    > żadnym prawem chroniącym resellera.
    > Macie moze jakieś pomysły jak sobie radzic w takich sytuacjach ?

    W tym przypadku masz świadka, a - jak rozumiem - karton był oryginalnie
    zapakowany. Kierujesz więc roszczenie do swojego sprzedawcy, a jak nie
    to do sądu i masz duże szanse na wygraną.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1