  • Data: 2006-10-20 20:54:39
    Temat: Re: Renta rodzinna, ZUS i praca
    Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Glexu napisał(a):
    > niestety przekrocze
    > dozwolone 70% sredniego miesiecznego dochodu (wyjdzie mi okolo
    > 1800+- 30pln/mc).
    Niestety???
    Wstydu nie masz. Mój mąż (i jemu podobni ludzie) ciężko pracuje na
    te wszystkie renty, w tym i na Twoją, prowadząc małą działalność
    gosp. Co miesiąc zanosi do ZUS prawie 900 zł, czy uda mu się
    zarobić, czy nie - na ZUS musi mieć. Ja nie mogę znaleźć pracy,
    aby mu pomóc w utrzymaniu rodziny. A Ty masz "kłopot", bo za dużo
    zarobiłeś? Z tego, co napisałeś, wynika, że jak na młodego
    człowieka zarobki masz świetne, gratuluję. Czemu zatem wyciagasz
    rękę po coś, co Ci się moralnie i faktycznie nie należy, zamiast
    się zadowolić tym, co sam osiągnąłeś? Epoka komunizmu jednak
    jeszcze zbiera żniwo, jeszcze w siódmym pokoleniu homo sovieticus
    będzie się pojawiał w populacji jako przypomnienie tego, co niby
    bezpowrotnie minęło.