    From: ObywatelX <o...@a...email>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Renoma - kontrola w KM
    Date: Wed, 11 Jan 2006 16:28:09 +0100

    Dnia Tue, 10 Jan 2006 20:51:14 +0100, Kocureq napisał(a):

    > No jasne, pewnie w przypadku biletow czasowych tez chcesz to wprowadzic?
    > Wsiadasz z biletem na 15 minut i nie moze byc przeciez tak, ze masz
    > wysiasz po 15 minutach bo ci sie bilet skonczyl :)

    Ok.
    Rozumiem, że lubisz takie czarnobiałe - jeden-zero rozwiązania prawne i
    nie tylko. Tak? W takim razie pytam:
    - co z ludźmi, którzy wchodzą do sklepów w ostatniej chwili przed
    zamknięciem?
    - co z szefami w firmach, którzy zostają minutę, dwie, a może i kilka
    godzindłużej w pracy razem z pracownikami i pracują dłużej?
    - co z komunikacją... w której często kierujący wstrzymuje się z
    odjazdem, widząc, że ktoś jeszcze biegnie do pojazdu? A jeśli to jest
    ostatni autobus/tramwaj/pociąg odjeżdżający przed nocą w danym kierunku?
    Punktualnie o 22:45:00?

    Zastanów się nad powyższym i wybierz rozwiązanie:
    - tak, to jest ok.
    - faktycznie to nie jest ok, cżłowiek nie jest maszyną i nigdy nie
    działa zer-jedynkowo. Bądźmy ludźmi dla ludzi, a nie maszynami.

    Twój wybór. Ale jeśli wybierzesz źle... Przepytany możesz zostać od
    początku swojego życia, od pierwszego spóźnienia do szkoły, do żłobka,
    do przedszkola, na studia, do pracy, na pociąg, na autobus - i o kary
    jakie za to poniosłeś. Za naruszenie prawa.

    Pozdrawiam
    Obywatel X - człowiek.