  • Data: 2006-01-11 17:32:14
    Temat: Re: Renoma - kontrola w KM
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ObywatelX napisał(a):

    > Rozumiem, że lubisz takie czarnobiałe - jeden-zero rozwiązania prawne i
    > nie tylko. Tak? W takim razie pytam:
    > - co z ludźmi, którzy wchodzą do sklepów w ostatniej chwili przed
    > zamknięciem?

    A co ma byc? Jak wlasciciel sklepu chce na nich zarobic to trzyma sklep
    otwarty az wyjda, jak nie to nie.

    > - co z szefami w firmach, którzy zostają minutę, dwie, a może i kilka
    > godzindłużej w pracy razem z pracownikami i pracują dłużej?

    Dostaja kase za nadgodziny? Albo nie dostaja. Zaleznie od umowy.

    > - co z komunikacją... w której często kierujący wstrzymuje się z
    > odjazdem, widząc, że ktoś jeszcze biegnie do pojazdu? A jeśli to jest
    > ostatni autobus/tramwaj/pociąg odjeżdżający przed nocą w danym kierunku?
    > Punktualnie o 22:45:00?

    No ale ja nie rozumiem co to za pytania? Sa jakies regulacje, ktore te
    sytuacje normuja, decyzja szefa sklepu, umowa o prace szefa w firmie czy
    zarzadzenia PKMu.

    > Zastanów się nad powyższym i wybierz rozwiązanie:
    > - tak, to jest ok.
    > - faktycznie to nie jest ok, cżłowiek nie jest maszyną i nigdy nie
    > działa zer-jedynkowo. Bądźmy ludźmi dla ludzi, a nie maszynami.

    Badzmy ludzmi i przestrzegajmy prawa, ktore obowiazuje glownie ludzi i
    dla nich zostalo stworzone. Bilety tez sa dla ludzi i jesli nie wiesz do
    ktorej masz ten bilet wazny to kup nowy i tyle.

    Ze co?

    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \