    From: ObywatelX <o...@a...email>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Renoma - kontrola w KM
    Date: Wed, 11 Jan 2006 16:22:49 +0100

    Dnia Tue, 10 Jan 2006 17:57:49 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > A jakież to inne, niż niezbędne dane ten dowód zawiera? Moim zdaniem
    > jest to kwestia techniczna, a nie prawna. Mógł im te dane
    > przedyktować, mógł podać na kartce, a on dał dowód osobisty. Jakoś
    > nieprawidłowości dopatrzyć się nie potrafię.

    A ja widzę.
    Mógł podać swój notes, mógł też przedyktować.
    Nie musiał i nie miał prawa do przekazywania MOJEJ własności komukolwiek
    innemu. (DO jest moją własnością)

    > Ale od chwili, gdy przyszedł jak rozumiem Ty już pozbawiany wolności
    > bezprawnie nie byłeś. Przecież nie mógł cofnąć czasu i Cię uwolnić
    > wcześniej, niż przyszedł.

    Moim zdaniem rozwiązanie leży tutaj:
    Kiedy ma rację bytu tzw zatrzymanie obywatelskie?

    > Nie twierdzę, że to niemożliwe. Rzecz w tym, że chwilowo chyba nikt
    > kontrolera nie przesłuchiwał w tej sprawie. Więc jego ustne
    > oświadczenie można sobie o odwłok potłuc na dobrą sprawę.

    Tzn. czyje oświadczenie ustne?

    > policjantowi -
    > A czy jak nie zgłosił, to coś tak naprawdę zmienia? A nawet jakby
    > zgłosił, to co by to zmieniło. Przecież uciekanie nie jest
    > przestępstwem, by policjant miał coś robić.

    Chwileczję? jakie uciekanie? Chciałem odejść i mam do tego prawo, jestem
    wolnym człowiekiem i de facto renomiarz nie ma żadnych praw w stosunku
    do mnie. Nie może mi nic zrobić. Ba... Nie może mnei nawet dotknąć bez
    mojego pozwolenia.

    Pozdrawiam
    ObywatelX