  • Data: 2006-01-09 22:06:22
    Temat: Re: Renoma - kontrola w KM
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Takiego zakłamania dawno nie widziałem, ale z pełnym poparciem policji?
    > To już na 13 posterunku byli lepsi policjanci niż ten dzielnicowy...
    > P.S.2 Musicie mi wybaczyć anonima, ale boję się renomiarzy od kilku
    > godzin wraz z ich pachołkami dzielnicowymi.

    Złóż skargę na pOLICJANTA, złóż pisemnie doniesienie do prokuratury, na
    bezprawne ograniczenie wolności Twojej osoby. Jeśli masz jakieś ślady po
    szamotaninie zrób obdukcję, nagłośnij w mediach. Prawda jest taka, że nikt
    nie ma prawa kontroli, poza pociągiem, autobusem, etc. Tak więc uprawnienia
    kontrolerów kończą się po wyjściu z pociągu. A na drugi raz w ramach obrony
    koniecznej (kiedy był jeszcze sam) serwujesz kopa między nogi w tzw.
    potocznie jaja i w nogi.