  • Data: 2006-01-09 22:20:10
    Temat: Re: Renoma - kontrola w KM
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora

    scream napisał(a):
    > Przed wejściem do pojazdu? Oczywiście. A czy nigdy nie pomagałeś komuś
    > wnieść torby do pociągu? Ja tak. Wniosłem i zaraz wyszedłem spowrotem na
    > peron. O ile pamiętam, opłata dotyczy przejazdu, a nie samego
    > przebywania w pociągu. Nie jest tak?

    Nie ma przeszkód by było inaczej. Patrz choćby warszawskie metro, gdzie
    opłata jest za samo przebywanie - nikt nie wymaga podróży.
    Nie istnieje też żaden przepis, który ogranicza kontrolę biletów do
    czasu trwania podróży, stąd pojawiające się co jakiś czas twierdzenia,
    że poza pojazdem kontroler nie ma już żadnych praw, nie mają podstaw.
    Umowa przewozu była i jej skutki trwają nawet jeśli pasażer opuścił pojazd.

    KG