  • Data: 2023-12-17 11:38:54
    Temat: Re: Religijny jak pastafarianin [Was: a w Sejmie sie dzieje]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Ale pastafarianie tak na prawdę nie wierzą w boga;) Oni po prostu się
    > naśmiewają z religii sprowadzając ją do absurdu.
    >
    > Przecież jak dziś wyjdę na spacer i znajdę w jakimś zacieku po
    > wczorajszej defekacji żula na ścianie wizerunek dajmy na to maryji i
    > się tym podzielę ze znajomymi, to nie znaczy że nagle zostałem
    > żarliwym katolikiem. Tak na prawdę to wręcz przeciwnie;)

    IMHO robią to dość skutecznie.

    To że państwo/RP3 sobie ustala że coś co chcący się zarejestrować jako
    religia religią nie jest dla mnie jest sukcesem pastafarian.
    Prawidłowe podejście państwa świeckiego powinno być IMHO:
    Mówią że religia znaczy religia poza super++ oczywistymi przypadkami.
    Państwo świeckie nie jest od wgłębiania się w religie/wiarę IMHO.

    --
    A. Filip