eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoa w Sejmie sie dzieje › Re: "Obowiązki" wobec Niemieckiego przywództwa Europy (2WŚ) v. "obowiązki" utrwalania władzy ludowej (w UB)
  • Data: 2023-12-17 13:56:48
    Temat: Re: "Obowiązki" wobec Niemieckiego przywództwa Europy (2WŚ) v. "obowiązki" utrwalania władzy ludowej (w UB)
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.12.2023 o 02:15, Kviat pisze:

    > To, że je dokonali.

    Ale marzyli o tym cały czas czy zostali to tego przymuszeni?
    Okazja czyni złodzieja, ale mordercę i gwałciciela już nie bardzo.

    > To znaczy, że co?
    > Że jak ktoś ci każe kogoś zgwałcić, albo zabić, to to zrobisz, bo ci
    > ktoś każe?
    > Masz zajebiście silną psychikę...

    Oczywiście, że ty w ciepełku, w kapciuszkach, przy klawiaturze masz
    jeszcze silniejszą.

    > Problem w tym, że decyzja co zrobisz należy do ciebie.
    > I możesz zostać subordynowanym pieskiem gwałcącym i zabijającym, bo ktoś
    > ci kazał.
    > A potem się usprawiedliwiać, że ktoś ci kazał.
    >
    > Możesz też rżnąć głupa i udawać, że ci zbrodniarze nie gwałcili Żydówek
    > i nie mordowali Żydów, bo byli zjebami i zwykłymi antysemitami, lecz
    > dlatego, bo Niemcy im kazali.

    Ty nawet nie rżniesz głupa. Niemcy wywieźli z Polski prawie 1,5mln
    robotników przymusowych i ponad 200tyś. dzieci, to byli zakładnicy, że o
    innych represjach i mordach nie wspomnę.
    Dziś ukrywając się za monitorem możesz wypisywać różne dyrdymały. Na
    szczęście dla ciebie nie wiesz jak to jest gdy zakładnikiem jest twoje
    dziecko, rodzić lub małżonek i tylko od tego czy zadenuncjujesz,
    zgwałcisz lub zabijesz sąsiada zależy życie twoje i rodziny.
    Dziś qrwa wszyscy nieskalani bohaterowie z bibliotek i archiwów pierdolą
    co należało robić 80 lat temu, a czego nie.

    > Bo widzisz... wielu innych tego nie robiło, pomimo tego, że Niemcy kazali.

    Tak, wiemy, pełno ich teraz leży w różnych zbiorowych mogiłach.
    Tylko, zapomniałeś, że ta dyskusja się rozpoczęła od tego, że są na tym
    świecie różni mędrkowie, którzy twierdzą i udowadniają, że wcale ich nie
    było tak wielu, że wszystkiemu złu na tej ziemi są winni Polacy/Katolicy.

    > Tak i dziękuję za troskę.

    Mama to tak samo w dupie, jak ty moje zdrowie.

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    A u ciebie wszyscy zdrowi?