  • Data: 2008-09-19 20:29:43
    Temat: Re: Rekwirowanie kamery!
    Od: uosiu <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > teoretycznie owe rejestratory maja odpowiednie certyfikaty na
    > okolicznosc stwierdzania prawdziwosci zdjecia. tylko teoretycznie bo w
    > katowicach byla afera o aparat. jhak sie okazalo po remoncie takiego
    > cacka trzeba powtornie wystapic i certyfikaty. a,nie wystapili. i byl
    > zonk.
    To, że takie wideorejestratory mają jakieś tam certyfikaty czy
    homologację to zdaję sobie sprawę.
    Ale chodzi mi o sytuację, że powiedzmy podważam wiarygodność samego
    materiału.
    Skoro od obywatela, który przychodzi z nagraniem ze swojej kamery, żąda
    się jej, do przedłożenia biegłym, to czy obywatel też może żądać
    zbadania wideorejestratora czy popularnych ostatnio urządzeń do
    monitoringu miast rejestrujących wykroczenie tegoż obywatela?