  • Data: 2008-09-20 21:37:15
    Temat: Re: Rekwirowanie kamery!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Sep 2008, HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    > Dla jasnosci - autor watku to taka atrakcja regionalna z grupy slaskiej = ma
    > on jakas obsesje na punkcie tirow w gliwicach

    Wiesz, prawo działające tak, że się je uchwala/ustanawia, a potem
    nikt albo niemal nikt go nie przestrzega, więc w praktyce służy
    *wyłącznie* do tego aby komuś w ramach "my ci pokażemy" dołożyć,
    to jak najbardziej złe prawo.
    Jeśli TIRy tam mogą/mają jeździć, to należy skasować znaki
    zakazu.
    Jeśli znaki są, to nie wiem czy to "obsesja".

    > i od roku wymysla niestworzone rzeczy na ten temat.

    Te TIRy wyglądają na "stworzone" :)

    > Mysle ze stad tez bierze sie sceptycyzm policji

    No, jakby o mnie szło, to uważam że ktoś w cywilu powinien tam
    się przejść, tak zwyczajnie, na nogach (jak daleko to mozna
    rowerem). Bez munduru.
    Posłanie radiowozu z odpalonymi światłami oczywiscie
    spowoduje "sceptycyzm" :]

    pzdr, Gotfryd