  • Data: 2002-07-02 17:35:07
    Temat: Re: Rekrutacja do zawodow prawniczych
    Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kwestia limitow jest tylko jednym z watkow w pytaniu, wcale nie
    najistotniejszym; NSA zakwestionował przede wszystkim art. 58

    limity juz NRA zniosla i to jest pierwsze zwyciestwo w tej sprawie;
    troche optymizmu!
    wg mnie wszystko zmierza do merytorycznych i uczciwych egzaminow panstwowych +
    otwarcia zawodow prawniczych

    Michał Kłaczyński