eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRękojmia a warunki gwarancji.Re: Rękojmia a warunki gwarancji.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rękojmia a warunki gwarancji.
    Date: Fri, 8 Aug 2008 21:10:12 +0200
    Organization: s...@a...pl
    Lines: 26
    Message-ID: <g7i5mg$1d4$1@news.onet.pl>
    References: <g7d0tm$arr$1@inews.gazeta.pl> <d...@z...router>
    <g7dbr0$d9n$1@news.onet.pl> <2...@z...router>
    <g7e2oc$pff$1@inews.gazeta.pl> <8...@z...router>
    <g7ehem$q3q$1@inews.gazeta.pl> <b...@z...router>
    <g7evvt$rm$1@news.onet.pl> <g7f16c$rk2$1@inews.gazeta.pl>
    <i...@z...router> <g7i4q6$sbd$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: <s...@a...pl>
    NNTP-Posting-Host: abzm11.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1218222608 1444 83.9.58.11 (8 Aug 2008 19:10:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Aug 2008 19:10:08 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Sender: N51/xad5EEWSFSsZ7zcvBTDWvZlagWPi
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Antivirus: avast! (VPS 080807-0, 2008-08-07), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:548019
    [ ukryj nagłówki ]

    > Celowo NIE pisze czym jest produkt bo wysmiejecie klienta.

    Ale ileż by to ułatwiło, gdyby było wiadomo, O CZYM mówimy.

    > Prosze odeślijcie mnie do KOGOŚ kto (najlepiej z urzędu w 30 dni),
    > bedzie musiał mi udzelic wiążącej odpowiedzi....

    Wiążącą odpowiedź dostaniesz w sądzie, ale zapewne w dłuższym terminie. Podesłac
    się go niestety nie da...

    > instrukcja ma 15 stron, na 16 są krótkie warunki gwarancji, kilka
    > wyąłczeń, pieczątka podpis. ZONK polega na tym ze klient dostaje produkt
    > (złożony acz nieskomplikowany), i w świetle prawa, wolno mu olać te 16
    > stron, zepsuć urządzenie i rządac zwrotu gotówki.....

    Jak on zepsuje to jego problem i niech się buja. Jak się zepsuje "samo", to już
    gorzej.
    Jak nie przestrzegał instrukcji to wg mnie też jego problem. Chyba że z zewnątrz
    napisane było na książeczce "gwarancja".

    Poza tym jeśli wada powstała z powodu niewłaściwego zachowania kupującego, a
    oczywistą oczywistością było, że tak nie wolno robić, to też się powinieneś
    obronić. Polska to jeszcze - na szczęście - nie jest chyba "taka dziwna kraj",
    żeby informować klienta o tym, że np. nie podgrzewamy zimą zziębniętego kota w
    mikrofalówce.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1