eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacje - uznanie po 14 dniach › Re: Reklamacje - uznanie po 14 dniach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacje - uznanie po 14 dniach
    Date: Fri, 7 Mar 2008 09:19:03 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 43
    Message-ID: <0...@b...poznan.pl>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <fq687q$t2c$1@news.onet.pl> <2...@b...poznan.pl>
    <fq6ovm$e1r$2@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89.174.54.203
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1204881543 1297 89.174.54.203 (7 Mar 2008 09:19:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Mar 2008 09:19:03 +0000 (UTC)
    X-No-Archive: yes
    X-Sender: p/LOup1biMLA8bHTmyahZ6v4zn0VujQD
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.3
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:520855
    [ ukryj nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail l...@w...poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:


    >> ale, jak rozumiem, to rowniez nie dotyczy ukladu firma-firma?
    >> A sa jakies przepisy dotyczace relacji firma-firma okreslajace jakies
    >> podobne do powyzszych zaleznosci?
    >
    > Z tego co wiem, prawo telekomunikacyjne obowiązuje również w
    > relacjach firma-firma.

    no to teraz pytanie bardziej szczegolowe, co o tym sadzicie. Pismo zostalo
    wyslane do opiekuna firmy w jednej z sieci komorkowych. Odpowiedz mowiaca o
    przyznaniu pewnego rabatu (25%) nadeszla po prawie 3 miesiacach.

    Oto najwazniejsze fragmenty pisma;



    proszę o przeanalizowanie sytuacji zaistniałej przy użytkowaniu nr telefonu
    xxxxxxxxxx. Ze względu na błąd użytkownika zostało pobranych przez GPRS
    około 200MB niepotrzebnych danych, przez co rachunek za ten numer wzrósł do
    wysokiej kwoty ok. 1500 zł netto.

    [tutaj wyjasnienie ze mielismy w cenniku 50gr za 100kB, a chcemy miec w
    miare rynkowe 10 gr za 100Kb]
    Mając na uwadze historię współpracy naszych firm, oraz odbiegający znacznie
    od rynkowych realiów koszt 1500 zł za 200MB ściągniętych danych uprzejmie
    proszę o Państwa reakcję i skalkulowanie należnej kwoty *np. według
    aktualnej stawki 10gr za 100kB.*


    I teraz pytanie, czy to zdanie "skalkulowanie należnej kwoty *np. według
    aktualnej stawki 10gr za 100kB.*" i nie odpowiedzenie w terminie 30 dni na
    to pismo pozwoli zmusic operatora do wlasnie takiego skalkulowania tego
    rachunku, czy tez to slowko "np." daje operatorowi wybor i raczej nie ma co
    liczyc na odzyskanie czegos wiecej niz wspomniane 25%?
    Z gory wielkie dzieki za opinie.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."
    Zbigniew Trzaskowski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1