  • Data: 2003-07-24 16:09:22
    Temat: Re: Reklamacja towaru - odrzucona wymiana na nowy
    Od: "Andrzej R" <a...@n...spam.chorzow.wsb.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moim zdaniem ta ustawa jest niekorzystna dla nabywcy.
    > Nie ma w niej określonego ani ustawowego sposobu reklamacji, ani terminu
    > jej załatwienia (jest tylko teremin udzielenia odpowiedzi). Załatwienie
    > reklamacji wynika teraz z cywilnego porozumienia stron, a ewentualne
    > finalizowanie niezałatwionej np. wymiany butów w sądzie nie jest dobrym
    > rozwiązaniem :/

    moim zdaniem ustawa ta jest uczciwa dla obydwu stron
    bo skoro sprzedawca zobowiazuje sie naprawic towar bo jest to dla niego
    tansze rozwiazanie to chyba sprawa jest ok
    jesli nie potrafi naprawic ma wymienic i tez jest ok

    poprzednia ustawa o rekojmi dawala prawo przy zepsuciu sie towaru przyjsc do
    sklepu i z tytulu rekojmi od razu rzadac zwrotu kasy albo wymiany na nowy i
    tutaj wydawalo mi seit o nieuczciwe bo sprzedawca musi ponosic niepotrzebne
    koszty bo butow juz naprawionych nie wystawi na polke

    pozdrawiam

    PS. Div nie napisalas z jakiego tytulu oddalas towar choc to pewnie niewiele
    zmienia bo jesliu oddalas z tytulu gwarancji to sprawdz w karcie
    gwarancyjnej jakie przysluguja Ci prawa
    pozdrawiam