eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja telefonu › Re: Reklamacja telefonu
  • Date: Thu, 21 Dec 2006 22:43:57 +0100
    From: Joanna Rygulska <f...@s...com>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja telefonu
    References: <embvm5$l0t$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <embvm5$l0t$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 89.228.155.38
    Message-ID: <458b002c$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1166737452 89.228.155.38 (21 Dec 2006 22:44:12 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 17
    X-Authenticated-User: b...@t...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!new
    s.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:434752
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.

    Z tego co mi wiadomo, a byłam przez dwa lata sprzedawcą, to klient ma
    PRAWO w ciągu 7 dni od dnia zakupu (wystawienia paragonu/faktury) bez
    tłumaczenia się oddać sprzęt do sklepu, a sklep ma OBOWIĄZEK zwrócić
    pieniądze.

    Zakupiony towar oczywiście musi być pełnowartościowym towarem (być w
    nienaruszonym stanie - bez śladów używania i w oryginalnym opakowaniu).

    Jeśli jednak tego nie zrobi radzę zgłosić sprawę do najbliższego Urzędu
    Ochrony Konsumentów.

    Pozdrawiam i życzę pozytywnego załatwienia sprawy.

    --
    Joanna R.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1