  • Data: 2005-03-08 12:03:16
    Temat: Re: Reklamacja obuwia z tytułu niezgodności z umową.
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmmmm. Nie jestem fachowiec bo uzywam tylko zwyklej pasty takiej w
    > blaszanych pudelkach. Ale moje buty zawsze sa szczelne.
    > Smaruje pasta nie tylko wierzch ale rowniez miejsce laczenia skory z
    > podeszwa i podeszwe po bokach (snieg sie nie czepia).

    Wypróbowałam chyba juz wszystko jesli chodzi o te buty. NIc nie działa.

    > No to na moje oko (tak wynika z twojego opisu) kupilas poprostu tanie
    > efektowne szmelce (przepraszam nie jest moja intencja nikogo obrazic).

    Nie, no ok. Buty nie były tanie, 270 zł to chyba nie tak mało... nie są to
    buty ze skaju. Więc mam o co walczyć.
    Choc sam fakt ze producent kompletnie nie podaje co to za skóra dokładnie,
    czym i jak pielęgnować to chyba tez robi na minus dla nie go nie?
    W razie czego, przecież jest Federacja Konsumentów :)