eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja obuwiaRe: Reklamacja obuwia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!y17g2000yqd.googlegroups
    .com!not-for-mail
    From: tadek <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja obuwia
    Date: Fri, 26 Feb 2010 06:30:06 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 41
    Message-ID: <7...@y...googlegroups.com>
    References: <9...@a...googlegroups.com>
    <4...@z...router>
    <X...@1...0.0.1>
    <a...@z...router>
    <b...@z...googlegroups.com>
    <hm8lp5$q6i$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.212.74.98
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1267194607 21272 127.0.0.1 (26 Feb 2010 14:30:07 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Feb 2010 14:30:07 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: y17g2000yqd.googlegroups.com; posting-host=195.212.74.98;
    posting-account=Xvk0rQoAAACbwx3-PReLlCPqC9kS2alE
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.0 DEFRHPXY0004
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR
    3.5.30729; InfoPath.1),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:629875
    [ ukryj nagłówki ]

    On 26 Lut, 15:27, wirefree <m...@m...pl> wrote:
    > tadek pisze:
    >
    >
    >
    >
    >
    > > On 26 Lut, 14:43, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:
    > >> On 2010-02-26, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    >
    > >>> U ytkownik Marcin Debowski a...@I...ml1.net ...
    > >>>>> Nie chce tamtych butow - chce zwrot pieniedzy. Co zrobic w tej
    > >>>>> sprawie? Napisa pismo i dostrczyc do sklepu? Jakimi argumentami
    > >>>>> przemowic do producenta aby dopi swego? Dzi kuj za pomoc. Nie
    > >>>>> ukrywam, liczylem e po 3-ciej reklamacji otrzymam zwrot pieni dzy
    > >>>>> badz nowe buty. W tej chwili jestem rozgoryczony i chce tylko
    > >>>>> pieniedzy.
    > >>>> Jesli reklamowa e z tyt. niezgodno ci z umow , to z praktycznego p.
    > >>>> widzenia masz szcz cie, e sprzedawca w og le chce to tak sam z siebie
    > >>>> naprawiac.
    > >> Minelo 6-miesi cy od zakupu, wiec ci ar udowodnienia istnienia wady w
    > >> chwili zakupu spoczywa na kupuj cym. W przypadku but w u ywanych prawie
    > >> 1.5 roku udowodnienie tej wady mo e by do problematyczne. Scenariusz
    > >> m wg by wiec wygladac tak, ze sprzedawca powie, e nie uwa a, aby taka
    > >> wada istnia a i niech si teraz kupuj cy w czy po s dach i udowania, e
    > >> jednak istnia a i obecna usterka jest jej konsekwencj .
    >
    > >> --
    > >> Marcin
    >
    > > a tak przy okazji odklejajaca sie podeszwa Twoim zdaniem nie jest wada
    > > istotna? 3 razy naprawiali - wiec smiem przypuszczac ze za 4 razym
    > > bedzie podobnie.
    >
    > A kto chodzi w zimie w letnim obuwiu ?- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    a kto mowi o letnim obuwiu??

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1