eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, naprawa w serwisie...Re: Reklamacja, naprawa w serwisie..
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.intelink.p
    l!newsfeed.neostrada.pl!news.ats.pl!not-for-mail
    From: gollum <n...@u...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja, naprawa w serwisie..
    Date: Thu, 12 Jun 2008 11:31:39 +0200
    Organization: news.ats.pl
    Lines: 49
    Distribution: pl
    Message-ID: <g2qqdp$2o3p$1@news.ats.pl>
    References: <g2j7va$790$1@news.ats.pl> <g2jhkp$1dvf$1@news2.ipartners.pl>
    <g2jv1o$bik$1@news.onet.pl> <g2k12a$sdh$1@inews.gazeta.pl>
    <g2lsq7$13je$1@news.ats.pl> <g2lvg1$a2s$1@news.onet.pl>
    <g2o6a3$1sbv$1@news.ats.pl> <g2og4h$uf2$1@news.onet.pl>
    <g2ogo8$1vn5$1@news.ats.pl> <Pine.WNT.4.64.0806112317230.2872@quad>
    Reply-To: n...@u...pl
    NNTP-Posting-Host: dhcp.ats.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.ats.pl 1213263097 90233 81.15.165.3 (12 Jun 2008 09:31:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Jun 2008 09:31:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.14 (Windows/20080421)
    In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.0806112317230.2872@quad>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:537683
    [ ukryj nagłówki ]

    > Przykładowo mam kompa "na stanie DG" - przecież on jest jak najbardziej
    > prywatny i używany w celach jak najbardziej prywatnych :D
    > I ów prywatny, używany w prywatnych celach pecet, nijak nie kwalifikuje
    > się ("w razie gdyby") do reklamacji konsumenckiej.

    No niestety, nadal się mylisz. Doprecyzuję - laptop używany jest
    wyłącznie w celach prywatnych, NIE ZAROBKOWYCH. Nie czerpię z niego
    żadnych korzyści - do celów zarobkowych posiadam inne komputery
    (stacjonarne).

    > Obawiam się, że to może być wręcz przeszkoda.
    > Jak pisze Ci sympatyczna_poczta, konsument ma prawo *wyboru*.
    > Pytaniem jest, czy może zmienić podstawę reklamacji *w trakcie* jej
    > realizacji?
    > Bo patrzę na taką linię oporu sprzedawcy: "podjął Pan reklamację
    > z wykorzystaniem gwarancji; reklamacja ta została rozpoczęta
    > i *nie jest zakończona*"!

    Też mi przyszło to niestety do głowy. Ale patrząc na to z innej strony -
    sprzęt był dwa razy nieskutecznie naprawiany, gwarancja mówi o
    MOŻLIWOŚCI WYBORU - naprawa lub wymiana na inny, parametrami nie gorszy.
    A oni - pomimo mojej pisemnej deklaracji dołączonej do reklamacji, że
    nie chcę, aby go naprawiali, że chcę inny, sprawny egzemplarz - odesłali
    mi po raz kolejny uszkodzony sprzęt. Jak się do tego ma moja "możliwość
    wyboru"?

    > To zależy... jak chce się skorzystać z "niezgodności", to uderza się
    > do sklepu!

    Tutaj przyznaję rację. Tylko miałem nadzieję na naprawienie usterki...

    Tak czy inaczej - sprzęt został odesłany do sklepu. W dniu dzisiejszym
    status reklamacji brzmi: "Przekazano do serwisu zewnętrznego". Czyli
    jednak sami naprawiać nie będą, przekazali do HP. To sugeruje kolejną
    naprawę, pewnie za kilkanaście dni okaże się, czy skuteczną...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1