eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja listu poleconego za potwierdzeniemRe: Reklamacja listu poleconego za potwierdzeniem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja listu poleconego za potwierdzeniem
    Date: Fri, 28 Nov 2008 00:18:52 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <ggn9s8$tt7$1@news.onet.pl>
    References: <gghjv9$e6o$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089076212166.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1227827913 30631 89.76.212.166 (27 Nov 2008 23:18:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Nov 2008 23:18:33 +0000 (UTC)
    X-Sender: A2zNb+iyGzNLOZcnZKe0qTi6JhWh3FyC
    In-Reply-To: <gghjv9$e6o$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 081127-1, 2008-11-27), Outbound message
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.18 (Windows/20081105)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:565256
    [ ukryj nagłówki ]

    VVV pisze:
    > wysłałem list polecony za potwierdzeniem odbioru. Przez długi czas
    > potwierdzenie nie docierało, więc złożyłem reklamację na poczcie, gdzie
    > musiałem wypisać kolejną żółtą kartę tak samo jak poprzednią. Dziś przysza
    > odpowiedź, że moja reklamacja jest nieuzasadniona bo list dotarł zaginęło
    > tylko potwierdzenie którego duplikat teraz otrzymałem ( ta karta którą
    > wypisywałem podczas reklamacji ) Czy poczta ma rację? Przecież, nie po to
    > wysyłam list za potwierdzeniem, żeby ono ginęło, dla mnie wykonanie usługi
    > to dostarczenie list i odesłanie mniew potwierdzenia, a nie tylko
    > dostarczenie. Mogę się do 14dni odwołać od tej decyzji, czy jest sens, czy
    > pocza ma rację?


    Należy rozróżnić dwie rzeczy:

    1. reklamacja listu poleconego (nawet ZPO) - jeśli myślisz, że nie
    dotarł, składasz reklamację. W tym przypadku poczta odpisała zgodnie z
    prawdą (zapewne), że list został dostarczony.

    2. Jeśli nie dotarła do Ciebie zwrotka, możesz zażądać wystawienia
    duplikatu zwrotki, co będzie - w miarę możliwości - zrealizowane.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1