eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja faktury w TPSARe: Reklamacja faktury w TPSA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja faktury w TPSA
    Date: Thu, 27 May 2004 12:11:53 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <c94et7$hdn$1@inews.gazeta.pl>
    References: <c944id$5sc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ajk157.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1085652711 17847 83.27.138.157 (27 May 2004 10:11:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 27 May 2004 10:11:51 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-User: f1kwas
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:217129
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Alfa_kret" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c944id$5sc$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Sąsiad dostał fakturę za telefon, którą odesłał z powrotem do TPSA wraz z
    > pismem, gdzie reklamuje ilość połączeń międzynarodowych, których nie
    > wykonał, a ma zapłacić. Po tygodniu dostał odpowiedź odmowną z
    > wyjaśnieniem, że być może za sprawą wirusa jego modem łączył się przez
    > numery zagraniczne. Od tej odmowy się odwołał pisemnie. Minęło ponad 3
    > tygodnie i TPSA ani nie zwróciła faktury, ani nie przysłała odpowiedzi
    > na drugie pismo, ani nie dostarczyła billingu, o który prosił. Za to
    > zaczyna go nękać Intrum Iustitia, których o pośrednictwo w sporze nikt
    > nie prosił. Czy brak odpowiedzi po 2 tygodniach można uznać za
    > załatwienie reklamacji? Co radzicie robić?

    Po pierwsze, dlaczego odesłał fakturę? Po drugie, czy zapłacił jakąkolwiek
    kwotę za ten rachunek? Jeśli reklamował połączenia międzynarodowe, to
    powinien był zapłacić za całą resztę, której nie kwestionował. Na odpowiedź
    na odwołanie TP ma 30 dni, tak więc jeszcze trochę czasu zostało. Jednak
    przekroczenie któregokolwiek z terminów odpowiedzi _nie_oznacza_ w żadnym
    wypadku uznania reklamacji. Jeśli chodzi o IJ, to można to zlać, oczywiście
    płacą TP taką część kwoty, która nie pozostawia wątpliwości. Poza tym szanse
    na pozytywne rozpatrzenie tej reklamacji są bardzo małe - jedyna szansa w
    udowodnieniu, że nastąpiła kradzież impulsów lub że docelowe numery nie
    istnieją. Po szczegóły sugeruję pl.misc.telefonia.


    --
    Pozdrawiam,
    Kwas

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1