eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja dysku zewnętrznego. › Re: Reklamacja dysku zewnętrznego.
  • Data: 2016-02-11 23:42:42
    Temat: Re: Reklamacja dysku zewnętrznego.
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu czwartek, 11 lutego 2016 09:28:19 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Okłamanie nabywcy że kupił laptopa z SSD i dysk zewnętrzny kiedy
    > w rzeczywistości sprzedali mu laptopa z dyskiem klasycznym, kieszeń
    > i dysk SSD który sami włożyli do laptopa a dysk z laptopa włożyli
    > do obudowy zewnętrznej.
    > I teraz chcąc reklamować u producenta dysk z laptopa (będący aktualnie
    > w obudowie zewnętrznej) trzeba go do tego laptopa włożyć i wysłać
    > do serwisu kompletny laptop.

    A to sorry, bo dla mnie to zadna roznica, gdyby ktos nawet napisal, ze SSD jest
    osobno, to bym prosil o zalozenie do laptopa, bo leniwy jestem ;)
    No coz, jesli sie kupuje "zestaw" to nalezy sie liczyc, ze przy ewentualnej naprawie
    moga chciec komplet. Np. przy laptopie jesli padnie zasilacz to rowniez moga chciec
    wszystko, bo nie musza wierzyc uzytkownikowi..., moglo np. gniazdo ladowania zrobic
    jakies zwarcie. Domyslam sie, ze autor nie kupowal laptopa i zewn. dysku osobno,
    tylko "zestaw", to teraz niech cierpi ;)

    WS



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1