eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja dysku zewnętrznego. › Re: Reklamacja dysku zewnętrznego.
  • Data: 2016-02-14 22:47:03
    Temat: Re: Reklamacja dysku zewnętrznego.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 14-02-16 o 22:31, WS pisze:

    >> Zestaw w tym przypadku został skompletowany a nie wyprodukowany. I
    >> nie moja wina że mylisz kompletację zestawu z jego produkcją.
    > Widze, ze na sile szukasz uzasadnienia swojej "teorii" ;) Niby czym
    > rozni sie kompletacja od produkcji? Producent laptopa w sumie tez
    > "kompletowal", pewnie dysk kupil u Segata, pamiec u Samsumga,
    > procesor u Intela, grafike NVidii... sam dolozyl obudowe i poskaldal
    > ;)

    Problemem, przed którym stoimy jest to, że nie znamy treści
    poszczególnych umów. O ile uprawnienia konsumenckie wynikają z
    powszechnie obowiązujących przepisów, to gwarancja jest umową cywilną.
    Nie wiemy, co w niej jest.

    Na zdrowy rozsądek producent daje gwarancje na produkt,który
    wyprodukował. Skoro sprzedawca wprowadził zmiany w urządzeniu, to w
    mojej ocenie gwarancja producenta przestała obowiązywać.

    Nie wiem, co z gwarancja sprzedawcy. Tam mogą być dowolne unormowania.
    Oczywiście istnieją ograniczenia, ale nie wiem, czy akurat uzależnienie
    gwarancji od przesłania całości jest zabronione. Tak, czy siak prościej
    - o ile można - korzystać z niezgodności towaru z umową.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1