eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja dysku zewnętrznego.Re: Reklamacja dysku zewnętrznego.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja dysku zewnętrznego.
    Date: Thu, 11 Feb 2016 09:31:49 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 31
    Message-ID: <n9hgt4$9lg$1@node2.news.atman.pl>
    References: <n9chd8$gg7$1@node2.news.atman.pl> <n9g85k$4gl$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1455179492 9904 46.21.210.209 (11 Feb 2016 08:31:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Feb 2016 08:31:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.5.1
    In-Reply-To: <n9g85k$4gl$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:754089
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-02-10 o 21:56, sundayman pisze:

    >> Kupiłem laptopa wraz z dyskiem zewnętrznym. Dysk zewnętrzny był "w
    >> promocji" i właśnie się zepsuł. Sprzedawca żąda odesłania dysku WRAZ z
    >> laptopem, co wcale mi się nie podoba, bo laptop jest sprawny,
    >> skonfigurowany, jak chciałem, a przede wszystkim jest mi po prostu
    >> potrzebny.
    >
    > Na twoim miejscu w pierwszej kolejności bym zadzwonił do rzeczonego
    > sklepu i zapytał jakąś ważniejszą osobę (właściciela, kierownika)
    > z kim się na łby pozamieniał.
    >
    > Następnie w nieżyczliwych słowach wyraził opinię nt. inteligencji oraz
    > życzliwości.
    >
    > Po czym uprzejmie poinformował, że w razie jak nie uruchomią mózgu, to
    > oddasz im to w całości, ale poświęcisz ze 2 dni na opisanie na każdym
    > dostępnym portali tej przygody.
    >
    > Wiem - że to metoda "na chama", ale niestety w PL jest to często jedyna
    > skuteczna metoda w starciu z kretynami dookoła.
    > Osobiście bardzo nie lubię tak się zachowywać ale jak się nie da inaczej...

    A wiesz że skoro ma na fakturze wyszczególnione:
    1. laptop - typ, model
    2. kieszeń zewnętrzna
    3. dysk SSD
    to piszesz kompletne bzdury ?


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1