eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - co i jak?Re: Reklamacja - co i jak?
  • Data: 2010-01-12 17:56:41
    Temat: Re: Reklamacja - co i jak?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    badzio pisze:
    > On 11 Sty, 13:11, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >> Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    >>
    >>
    >>
    >>> W dniu 2010-01-11 10:10, Liwiusz pisze:
    >>>> badzio pisze:
    >>>>> Jeszcze druga sprawa - wiem ze sprzedawca ma 14 dni na odpowiedz. Co w
    >>>>> sytuacji gdy sprzedawca najpierw mowi ze odrzuca moja reklamacje a ja
    >>>> Bardzo słusznie robi. Ma Ci dać odpowiedź w ciągu 14 dni, pod rygorem
    >>>> uznania reklamacji, więc jeśli w ciągu tych 14 dni nie może podjąć
    >>>> decyzji, powinien Ci dać odpowiedź odmowną. Jak już się sprawa wyjaśni,
    >>>> może zmienić zdanie.
    >>> A jak już odmówi, to cokolwiek można zrobić, czy pozostaje się pogodzić
    >>> z faktem odmowy i tyle?
    >> Można zażądać zwrotu reklamowanej rzeczy i skierować sprawę do sądu.
    >>
    >
    > Sprzedawca napisal zebym im wyslal uszkodzona czesc, to ja zobaczy 'na
    > zywo' i podejmie decyzje.
    > Kto ponosi koszt wysylki reklamowanego przedmiotu? Jest to jakos
    > uregulowane prawnie?


    Ty ponosisz, a w przypadku uznania reklamacji sprzedawca musi zwrócić
    koszty.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1