eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - co i jak? › Re: Reklamacja - co i jak?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja - co i jak?
    Date: Tue, 12 Jan 2010 18:56:41 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <hiid4r$6ee$2@news.onet.pl>
    References: <6...@j...googlegroups.com>
    <3...@d...googlegroups.com>
    <hieptu$oe4$1@news.onet.pl> <hif1r6$62i$1@news.interia.pl>
    <hif4i3$r4b$1@news.onet.pl>
    <8...@a...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: host-89-231-100-86.warszawa.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1263319003 6606 89.231.100.86 (12 Jan 2010 17:56:43 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Jan 2010 17:56:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <8...@a...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:623152
    [ ukryj nagłówki ]

    badzio pisze:
    > On 11 Sty, 13:11, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >> Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    >>
    >>
    >>
    >>> W dniu 2010-01-11 10:10, Liwiusz pisze:
    >>>> badzio pisze:
    >>>>> Jeszcze druga sprawa - wiem ze sprzedawca ma 14 dni na odpowiedz. Co w
    >>>>> sytuacji gdy sprzedawca najpierw mowi ze odrzuca moja reklamacje a ja
    >>>> Bardzo słusznie robi. Ma Ci dać odpowiedź w ciągu 14 dni, pod rygorem
    >>>> uznania reklamacji, więc jeśli w ciągu tych 14 dni nie może podjąć
    >>>> decyzji, powinien Ci dać odpowiedź odmowną. Jak już się sprawa wyjaśni,
    >>>> może zmienić zdanie.
    >>> A jak już odmówi, to cokolwiek można zrobić, czy pozostaje się pogodzić
    >>> z faktem odmowy i tyle?
    >> Można zażądać zwrotu reklamowanej rzeczy i skierować sprawę do sądu.
    >>
    >
    > Sprzedawca napisal zebym im wyslal uszkodzona czesc, to ja zobaczy 'na
    > zywo' i podejmie decyzje.
    > Kto ponosi koszt wysylki reklamowanego przedmiotu? Jest to jakos
    > uregulowane prawnie?


    Ty ponosisz, a w przypadku uznania reklamacji sprzedawca musi zwrócić
    koszty.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1