eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja aparatu fotograficznego !Re: Reklamacja aparatu fotograficznego !
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
    highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 29 Jul 2014 15:07:55 +0200
    From: fifak <f...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja aparatu fotograficznego !
    References: <53d4e0b9$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    <53d661ef$0$2225$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1407291009230.552@quad>
    In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1407291009230.552@quad>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 140729-0, 2014-07-29), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 21
    Message-ID: <53d79cab$0$2235$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-65-28-63.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1406639275 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2235 89.65.28.63:49453
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1768
    X-Received-Body-CRC: 2471619376
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:740366
    [ ukryj nagłówki ]

    > Co najwyżej negatywnie rozpatrzyli wniosek o wymianę na nowy, ale
    > reklamację uznali?



    dokładnie tak, wymiana jest niemożliwa bo oni są w stanie naprawić
    usterkę - autoryzowany serwis usunął wadę poprzez kolejną wymianę "płyty
    głównej"



    serwis poprzez dwukrotną wymianę płyt głównej w ciągu 4 miesięcy od
    zakupu potwierdza że sprzęt jest wadliwy


    tylko ja twierdzę że sprzęt się nie zepsuł w trakcie użytkowania tylko
    wada istniała w chwili wydania sprzętu, ponadto pozostaje bez aparatu w
    najniekorzystniejszym do tego okresie (wakacje) więc jest to dla mnie
    narażenie na "znaczne niedogodności"?

    skoro tak to chciałbym teraz zwrotu kasy...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1