eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja a opakowanie › Re: Reklamacja a opakowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.lodz.pl
    !news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja a opakowanie
    Date: Mon, 12 Sep 2011 17:45:33 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <j4l9ka$ku9$2@mx1.internetia.pl>
    References: <0...@b...poznan.pl>
    <4e65d026$0$3499$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1109061115380.2196@quad>
    <4e65ea3a$0$3506$65785112@news.neostrada.pl> <j44q4j$u4h$1@news.onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1109061439210.3716@quad> <j4553j$f03$1@news.onet.pl>
    <j459rj$55u$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1109062111540.696@quad>
    <a...@m...cs.put.poznan.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1109090014100.1552@quad>
    <b...@m...cs.put.poznan.pl>
    <4e6c6d31$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@m...cs.put.poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1315842506 21449 83.238.168.227 (12 Sep 2011 15:48:26 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Sep 2011 15:48:26 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <8...@m...cs.put.poznan.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:687793
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    >> Tylko po co wtedy bawić się w coś takiego, skoro jest dowód zakupu na
    >> którym można (a chyba nawet powinno się) wyspecyfikować jaki to pendrive.
    >>
    >> Takie samo prawdopodobieństwo że klient ma identyczny produkt kupiony
    >> gdzie indziej i przyjdzie z "naszym" paragonem/fakturą i "nienaszym"
    >> produktem ....
    >
    > Widzisz - paragon, czy faktura, a gwarancja (karta gwarancyjna) to dwie
    > rozne rzeczy. Paragony blakną, faktury daje ksiegowej, a gwarancja,
    > jezeli jest akceptowana bez zadnego z tych pierwszych to dla mnie super
    > sprawa :-) .

    Czas na EDI

    >
    > Ale o czym my tu wogole piszemy - gwarancja jest dobrowolna, wiec
    > sprzedawca uznal, ze wymaga pudelka, klient to zaakceptowal, a teraz ma
    > o to pretensje... O wymogu posiadania pudelka mogl sie dowiedziec zanim
    > kupil towar u tego konkretnie sprzedawcy i jak mu sie nie podoba, to
    > mogl kupic gdzie indziej...

    Bardziej prawdopodobne, że poza czasem nie znał warunków gwarancji, więc jej
    nie akceptował. To może mu powinni jej w ogóle odmówić ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1