eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja a opakowanieRe: Reklamacja a opakowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 12 Sep 2011 13:29:01 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.1.16) Gecko/20110818
    Mnenhy/0.8.3 Icedove/3.0.11
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja a opakowanie
    References: <0...@b...poznan.pl>
    <4e65d026$0$3499$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1109061115380.2196@quad>
    <4e65ea3a$0$3506$65785112@news.neostrada.pl> <j44q4j$u4h$1@news.onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1109061439210.3716@quad> <j4553j$f03$1@news.onet.pl>
    <j459rj$55u$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1109062111540.696@quad>
    <a...@m...cs.put.poznan.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1109090014100.1552@quad>
    <b...@m...cs.put.poznan.pl>
    <4e6c6d31$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@m...cs.put.poznan.pl>
    <4e6ddc68$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@m...cs.put.poznan.pl>
    In-Reply-To: <e...@m...cs.put.poznan.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 16
    Message-ID: <4e6ded06$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.132.153
    X-Trace: 1315826950 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2457 83.23.132.153:1204
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:687764
    [ ukryj nagłówki ]

    (12.09.2011 12:57), Maseł wrote:
    [...]>
    > Ale tu niema o czym dyskutowac - jak warunki gwarancji sa idiotyczne, to
    > sie idzie gdzie indziej, albo bierze co innego...

    Jak warunki gwarancji są idiotyczne to:
    - dowiadujesz się o tym po zakupie i rozpakowaniu sprzętu,
    - korzystasz z niezgodności towaru z umową/rękojmi,
    - a tak czy inaczej, kończy się to zazwyczaj na "gwarancji sklepowej",
    tj. często sklep bierze na siebie kwestie reklamacyjne (zupełnie bez
    oparcia się o jakiś regulamin czy umowę) na podstawie paragonu i nie
    bawi się w stickery bądź karty gwarancyjne.

    przynajmniej w zakresie sprzętów drobnych i tanich.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1