eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja a opakowanieRe: Reklamacja a opakowanie
  • Data: 2011-09-06 12:53:05
    Temat: Re: Reklamacja a opakowanie
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > On Tue, 6 Sep 2011, Tomasz Kaczanowski wrote:
    >
    >> cyklista pisze:
    >>>
    >>> Jeśli numer seryjny na naklejce jest numerem seryjnym urządzenia
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^
    >>> to
    >>> wszystko by grało, ale ja zrozumiałem że jednak naklejka ma swój własny
    >>> kolejny numer naklejki i wtedy nie ma przeszkód aby po kupieniu takiego
    >>> dysku zakupić zepsuty na allegro i go wymienić na dobry.
    >>
    >> A teraz pomyślmy, a jakby nie wyrzucił opakowania, to - mógłby zrobić
    >> dokładnie ten sam numer... UPS... Więc to opakowanie ze stickerem nic
    >> nie zmienia.
    >
    > Zmienia, o ile uwzględnisz warunek który tylko wydaje się niewiarygodny:
    > albo sam sticker zawiera numer seryjny, albo sticker jest "prawdziwie
    > nieodrywalny" i ten numer jest na kartce.
    > Nie wystarczy mieć kartki ze stickerem, jeszcze numer (na stickerze
    > albo na kartce) musi pasować do numeru w urządzeniu.

    Tylko, że to już nie ma sensu - bo to jest "nic nie dająca warstwa
    pośrednia", wystarczyłoby w takim wypadku w bazie zapamiętać numer z
    urządzenia. Takie rozwiązanie nic nie daje.


    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1